top of page

משתמשים כבדים במנשא? הקוקוצ'ו נוצר בשבילכם!

עודכן: 20 בינו׳ 2022

למה הכוונה כשאנחנו אומרים שמנשא קוקוצ'ו הוא ה-מנשא למשתמשים כבדים?

משתמשים כבדים הם הורים שמשתמשים במנשא מספר שעות ביום. השימוש האינטנסיבי יכול לנבוע מהצורך של התינוק, מתפישת העולם של ההורה או משילוב של שניהם.

יש תינוקות שלא משנה להם איפה נניח אותם, הם תמיד יהיו מרוצים, וגם במידה והם עייפים הם ירדמו בקלות בכוחות עצמם במיטה או בעריסה. אבל לא כל התינוקות הם כאלה, למעשה רובם לא...

הורים רבים מוצאים את עצמם מחזיקים את התינוק על הידיים לא מעט זמן לאורך היום. תינוקות רבים הם פחות נינוחים בשעות שלפנות ערב, ואצל תינוקות שסובלים מריפלוקס, ההחזקה במצב אנכי מונעת או מפחיתה את עליית מיצי הקיבה. אבל לא תמיד ברורה הסיבה לרצון של התינוק להיות על הידיים, והחזקה ארוכה על מגבילה אותנו ההורים בעשיה ומכבידה על הגב שלנו.

תפישת העולם של ההורה משפיעה גם היא על הזמן בו התינוק יהיה על הידיים. לפני מס' עשרות שנים היתה תפישה מקובלת שלא כדאי להרגיל תינוק להיות על הידיים. אבל כיום ידוע שלתינוק יש צורך במגע עם ההורה והוכח כי המגע משמעותי ותורם להתפתחותו. מי שלוקחים את הנושא הזה למקסימום הם הורים שמאמינים בעיקרון הרצף ושואפים להיות במגע רצוף עם ילדם לאורך כל שעות היממה. באופן טיבעי הם דוגמא למשתמשים כבדים במנשאים.

אז מדוע מנשא קוקוצ'ו מתאים במיוחד למשתמשים כבדים ולשימוש אינטנסיבי?

· מפני שהוא מחלק באופן אידאלי את המשקל של התינוק על הגוף ההורה, מלפנים או על הגב.

· מפני שהוא יודע להתאים לצרכים השונים המשתנים של התינוק וההורה.

· מפני שקל להשתמש בו- ללבוש, להוריד, להניק, להעביר את התינוק למקום או למישהו אחר.

· מפני שהוא המנשא הרך שהכי קל לשים על הגב באופן עצמאי. ונשיאה על הגב היא אידאלית גם כי היא מפנה את חזית הגוף לעשיה וגם כי היא יותר ארגונומית להורה (מפחית משמעותית את הסיכוי לכאבי גב).

· מפני שבזכות התמיכה ושיטת הלבישה שלו ניתן לשאת איתו על הגב משלב מוקדם מאוד.

· מפני שהוא עשוי מחומרים עמידים, ומתאים לשימוש לטווח ארוך.

אז אם אתם משתמשים כבדים- הקוקוצ'ו נוצר בשבילכם, אבל גם לא אז ברור שמנשא שמתאים לשימוש אינטנסיבי יתאים גם לכם 😉. נשיאה טובה! קוקוצ'ו




פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page